Monday, June 18, 2007

التاج

جالى التاج ده من
kimexlilo
والعربى

طبها لازم أجاوب عليه ، ما هى دياما كل الأسئلة فى حياتنا لازم تبقى اجبارى ، حتى مش عارفين نختار الأسئلة اللى عايزين نتسألها

بسم الله الرحمن الرحيم

انت مين؟
انسان ذكر عنده 20 سنة و شوية ، عايش فى مصر

مين اكتر 6 اشخاص بتحبهم؟

بابا و ماما و اختى و مدام ايمان ومحمد ومحمد

انت سعيد؟

مفيش حد سعيد " ولقد خلقنا الإنسان فى كبد "

لو اجتمعت انا وحسني مبارك في غرفة واحدة؟

مش هتكلم طبعا

لو معاك مليون ونص جنيه......تعمل بيهم ايه؟

هعمل مشروع بفكر فيه اليومين دول ، و هتبرع بجزء للخير

بتحب مصر؟

بحبها جدا معرفش ليه

بتحب البنات؟

آه للأسف ، رغم هبلهم معلش ، و نفسى لما اتجوز اجيب بنت

انت مسلم؟

الحمد لله على نعمة الإسلام و كفا بها نعمة

ليه؟
علشان أهلى مسلمين

مين اكتر شخصية ما تقدرش تستغنى عنها في حياتك؟وليه؟

أنا

ايه اكتر موقف محرج اتعرضت ليه في حياتك؟واتصرفت ازاي؟

اكيد مدام محرج ، يبقى أكيد مش هعرف اتصرف وده اللى حصل فعلا من شهرين بس ده مش هحكيه هنا
بس فى موقف تانى

كنت مرة فى تانية ثانوى ، وعايز اعرف الدرس هاخده امتى ، و هو المفروض فى
بيت زميلة يعنى ، فاتصلت بالمدرس ملقيتهوش ، اتصلت بالنبت قعدت تقولى حضرتك ومش حضرتك و هتصل بيك كمان شوية و متصلتش طبعا

ايه الأمنية اللي بتدعي ربنا دايما انه يحققها لك؟

عايز أبقى غنى
تمرر التاج دة لمين؟


مش عارف أنا حاسس إن أنا آخر واحد رد على التاج ده

اللى عايز ياخده ياخده يا جماعة مش هقولو لأ


6 comments:

Anonymous said...

محدش سعيد!!!!!!!!!!!!
يا ساتر يا رب
على العموم كل واحد حر فى رايه طبعا

Zika said...

ايه يا عم
مفيش رد عندك تاخد عليه الدرجه النهائية خالص
يعني مثلا السؤال بتاع
مين اكتر شخصيه متستغناش عنها وليه
انت قلت انا بس مقلتش ليه
............
فعلا محدش سعيد
..............
انا عايز اعرف الموقف اللي من شهرين ده
................
مين محمد ومحمد دول
.............
ايه المشروع اللي بتفكر فيه
..............
يارب تبقي غني
............
انا عارف اني رغاي ومتطفل
بس تعمل ايه بقي...حب المعرفة ده صعب اوي
تحياتي
:)

break said...

الواحد اتصدم دلوقتى
انا قلت بابانسمة
يعنى عمو كبير عنده نسمة
وبعدين الاقى عشرين سنة
قلت مش مشكلة متجوز صغير
وبعدين الاقى اجابات مش معقولة خاالص
عموما اجابات حضرتك لذيذة جدا
وتشرفنا يا فندم تحياتى

BaBaNesmA said...

marwa
مفيش حاجة اسمها سعادة
مكن يكون في حاجة اسمها رضا أو فرحة
وكل واحد حر فى رأيه طبعا

العربى
أنا مش عايز أجيب الدرجة النهائية
أنا عايز أعدى يا عم

break
لأ طبعا مش متجوز

تحياتى ليكم كلكم

Anonymous said...

مين اكتر 6 اشخاص بتحبهم؟ بابا و ماما و اختى و مدام ايمان ومحمد ومحمد
انت سعيد؟ مفيش حد سعيد " ولقد خلقنا الإنسان فى كبد "
ايه الأمنية اللي بتدعي ربنا دايما انه يحققها لك؟ عايز أبقى غنى
مين اكتر شخصية ما تقدرش تستغنى عنها في حياتك؟وليه؟ أنا

3aiza as2alk now egbatk heya heya wala et3'er feha 7aga w belzat fi el as2la di??????
w lw et3'ero ytara eh ba2t el egbat now????????

bogo said...

ha magawbtsh leh 3la ele fi el comment ele fat