Friday, May 11, 2007

Drive E

من حوالى سنتين و نصف اشتريت كمبيوتر جديد ، هارد ديسك 80 جيجا ، وكان فى
Drive E

فى الأول كان عليه برامج كتير أوى ، أوفيس وويندوز و بلاوى متلتلة ، وعليه ألعاب زى فيفا 2005 و
need for speed
وشهر مايو 2005 حصلت حادثة غريبة فى الكمبيوتر مالناش دعوة بيها دلوقتى و اتشال
Drive E
بكل اللى عليه وزعلت طبعا لأن فى حاجات مش هعرف أجيبها خالص


المهم ربنا عوض عليا ، ومن سنة بالظبط جبت
DSL
وبقيت شاب داونلود ، وقعدت أعمل داونلود و جبت برامج كتير أوى ، لدرجة إن أنا فكرت أعمل
database
للبرامج دى علشان أعرف أدور فيها ، بس ملحقتش .....

ملحقتش علشان شهر مايو جه
وانا أصلا مبحبش الشهر ده خالص ، وعادة مبعملش حاجة فيه غير ان انا اتخانق مع الناس

جه شهر مايو ، وحصلت حادثة مشابهة للى حصل من سنتين ، وضاع
Drive E
تانى بكل الثروة اللى كانت عليه ، والمرة دى مكنتش عارف أزعل ع اللى راح ولا ازعل من شهر مايو

4 comments:

Anonymous said...

ma3lesh , ahy forsa 3ashan te3mel el database
Drive_E.sql ;;

Anonymous said...

rabbena ma3ak

dah sho3or mostafez geddaan :P

el moshkela 3andy enny kol 7aga fy kol 7etta

ba2et banaggem 3lshan adawwar 3ala 7aga

Ahmed Adel said...

7asalet m3aya f drive E bardo bta3y , bas kan 30GB movies <_< !!!


e7sas we7esh awi ! <_<

Anonymous said...

أنا عندي رأي جامد جدا

إنت ممكن ماتعملش درايف (إي) في الهارد خالص .. أو اعمله بس تخللي مساحته 1 ميجا بس

و بكده لما هييجي الهارد يغلس و يمسحلك الدرايف .. يلاقيه فاضي !!

ساعتها بقي تقعد إنت قدامه و قولّه "ابعت" و شاور عليه و اقعد اضحك
:))

و زي مانت عارف بقي .. البعتة بقفا
:))